Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 


Zdravniki odgovarjajo na vaša vprašanja

Zdravniški forum > Dermatologija
moderatorji: Aleksandra Dugonik,dr.med., spec. dermatovener.; asist. Larisa Stojanovič, dr.med.
št. téma avtor datum
zacetek nazaj naprej konec
1979 Izpadanje las in akne anonimno24.10.2007 13:54
1978 akne anonimno23.10.2007 19:52
1977 Luknjice na obrazu anonimno23.10.2007 10:28
1976 genitalne bradavice eskimka22.10.2007 18:58
1975 Ponovno akne Maja Sabina19.10.2007 13:07
1974 Kožni tumor, odstranitev BorisZ13.10.2007 18:53
1973 šen anonimno03.10.2007 13:22
1972 pigmentno znamenje anonimno28.09.2007 10:45
1971 porascenost anonimno27.09.2007 16:07
1970 Otekle ustnice anonimno21.09.2007 09:28
1969 podkožno vnetje tinka19.09.2007 10:26
1968 Mozolji Obupana17.09.2007 11:38
1967 mozolji anonimno16.09.2007 19:31
1966 Kožna bolezen Pomagajte prosim12.09.2007 23:33
1965 lasersko odstranjevanje aken in m Metka10.09.2007 20:23
1964 znamenje anonimno10.09.2007 12:06
1963 vitiligo anonimno05.09.2007 08:32
1962 koža anonimno30.08.2007 12:25
1961 Pityriasis versicolor Tina29.08.2007 22:56
1960 odstranjeno znamenje anonimno26.08.2007 20:35
1959 Herpes na jeziku! anonimno25.08.2007 17:57
1958 Roaccutane zdravljenje Tjaša22.08.2007 09:07
1957 bradavice na penisu anonimno21.08.2007 11:12
1956 Glivice anonimno15.08.2007 23:04
1955 srbeče znamenje anonimno30.07.2007 06:31
 
Začnite novo témo
ime
pustite vpisano anonimno če ľelite skriti svojo identiteto
e-pošta
vpišite elektronski naslov če ľelite prejeti obvestilo o odgovoru strokovnjaka;
naslov bo ostal anonimen
naslov téme
besedilo
vaše vprašanje bo posredovano strokovnjaku za to témo (Aleksandra Dugonik,dr.med., spec. dermatovener.; asist. Larisa Stojanovič, dr.med.), ki bo presodil ustreznost vprašanja in nanj v nekaj dneh odgovoril

domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.063s] Ads