Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Interna medicina
vprašanje: tesnoba?
avtor: anonimno datum: 20.07.2001 18:48
Spoštovani!
Odločil sem se, da Vam napišem tole pismo. Dva meseca nazaj me je med igranjem nogometa obšla nenadna slbost in to po tem, sem ugotovil, da imam nenavdno visok srčni pulz. ( takrat to še ni bilo zaradi gibanja ). Naj bolje opišem: Pobralo mi je noge, stalno sem imel občutek, da se bom onesvestil, občutek kot, da bi mi pognalo popolnoma vso kri v glavo, cviljenje v ušesih ( ne šumenje ), kot nekakšen električni pulz iz dna trebuha ( hrbtenice ) ki se je krepil in se premikal proti glavi... Ko sem prišel domov, sem poklica 112 in dobil odgovor, da je to možno zaradi prevelikega pulza zdravnica mi je tudi povedala kako se polz refleksivno zniža in takoj po tem, ko sem se umiril so simptomi pošli. Naj povem, da se je to začelo potem, ko so mamo in starega očeta odpeljali v bolnišnico. Ti znaki pa so se kasneje ponavljali. Odšel sem k zdravniku na pregled in zaznal je malo zvišan pritisk in mi dal tablete. Sedaj je pritisk popolnoma normalen in EKG popolnoma v redu, pa imam še vedno te znake. Prebral sem par knjig in člankov ter zraven zaznal celo neke simptome depresije. Ko sem nekoč imel, ( sam sem ga definiral napad panike ), sem poskusil vzeti Hellex ( mislim, da sem navedel pravo ime ) in takoj je bilo bolje. Velikokrat občutim hudo živčnost in takrat se tudi pokažejo taki simptomi ( Če vem,da moram kam dlje od doma, kakšno težje delo naslednji dan, predvsem pa ko sem med veliko ljudmi - strah da se nebi pred vsemi onesvestil ). Skrbi pa me, ker to živčnost spremlja ( včasih ) skoraj neverjeten srčni utrip ( po mojem tudi čez 180 ) ter kot nekakšna izguba ravnotežja. Ti znaki se takoj umirijo, ko sem na kakem mestu, ki se mi zdi varno ali pa tudi ob večji količini zavžitega alkohola. Reči moram, da je v zadnjem času že kar bolje, saj sem se nekako spet vživil v stari ritem življena, vendar pa se ti znaki včasih ponovijo in so zelo neprijetni. Za kakšen mesec so mi dobesedno onemogočili normalno življenje Zato bi vas lepo prosil za kakšen nasvet. Najlepša hvala v naprej!
 
odgovor: tesnoba?
avtor: Andreja Cokan, dr. med. datum: 26.07.2001 18:38
Pozdravljeni!
Opisujete napade hitrega bitja srca ali tahikardije. Večina ljudi ima srčno frekvenco med 60 do 100 utripov na minuto, če pa srce utripa več kot 100/ minuto, pa je to že tahikardija. Pri zdravih ljudeh se pojavi med naporom, ko mora srce delovati hitreje, da s tem poveča krvni dotok v mišice. Tahikardijo v mirovanju pa lahko povzročajo; vročina, anksioznost, hipertiroidizem (bolezen ščitnice), koronarna srčna bolezen ali kateri koli drug vzrok srčnih bolezni ali srčnega popuščanja, obilno uživanje kofeina ali zdravljenje z antiholinergiki ali določenimi dekongestivi. Med nekatere simptome tahikardije štejemo: palpitacije ali razbijanje srca, zadihanost, omotičnost, ki sta odvisni od hitrosti srčnega utripa in od tega, kako učinkovito črpa srce kri po žilah.
Žal niste navedli starosti, bolezni v družini (so v bolnico iz istega razloga peljali mamo in starega očeta, ki ju omenjate?), če jemljete še kakšna zdravila,koliko alkohola in kave uživate... Ugotavljali pa so vam višji krvni tlak, ki ga zdravite. Menim, da bi bila potrebna EKG kontrola, najbolje bi bilo posneti EKG med takim napadom, da se vidi za katero vrsto tahikardije gre. V poštev pride Holter monitoring, kjer lahko iz zapisa celodnevnega merjenja EKG razberemo motnje ritma. Koristila pa bi tudi cikloergometrija, kjer spremljamo EKG, krvni tlak, srčni frekvenco,... med naporom na kolesu ali tekočim trakom. Glede na to "živčnost", ki jo opisujete, bi bila smiselna tudi določitev ščitničnih hormonov in kontrola krvi. Vsekakor priporočam nadaljno diagnostično obdelavo, med samim napadom pa ravnajte tako, kot vam je že svetovala dežurna zdravnica (imenujemo jih vagalni manevri).
Lep pozdrav,
Andreja Cokan, dr.med.
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.02s] Ads