Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Naravno zdravljenje
vprašanje: hormonske motnje?!
avtor: anonimno datum: 04.08.2009 10:53
Pozdravljeni,

moj problem je kar kompleksen in zato nimam več zaupanja v uradno medicino, ker seveda zdravijo samo simptome, vse ostalo jih ne zanima, kljub temu, da jih sprašujem in sprašujem...

Torej,
stara sem 28 let in imam en kup težav.
Najpomembneje pa je poudariti, da sem zelo nagnjena k stresu, da sem čustveno občutljiva in se hitro odzovem na vsakršen stres - tako eustres kot distres.

Pred 10 leti me je mama peljala k zdravniku, ker sem imela po njenem mnenju rumene oči (torej beločnice). Po temeljitem pregledu so ugotovili, da imam v krvi povečan bilirubin. Imela sem ga zelo povečanega. Ne najdem več tistega izvida, samo vem, da je bil nekajkrat večji od dovoljene zgornje meje.
Poslali so me še k internistu, ta pa je ugotovil, da imam kronično vnetje ščitnice in seveda pomanjkanje ščitničnega hormona. Našel mi je še neaktiven nodus na ščitnici, ki ga je punktiral, pa ni bil rakast. Od takrat naprej jem tablete Eltroxyn 50. TSH pa je ob kontrolah normalen.

Zelo hitro sem spolno dozorela - rast prsi in prva menstruacija me je doletela že v nižjih razredih OŠ, takrat ko ostale sošolke niso imele še prav nobenih znakov...
Kasneje pa se je izkazalo, da imam cikluse totalno neredne in mestruacije tudi po mesece nisem imela.
Ginekologinja mi je pregledala rodila in ugotovila, da je sluznica tanka..predpisala mi je KT in sem jih jedla najprej 4 leta, nato leto premora, potem pa še 5 let. Jedla sem tiste najboljblage.

Zdaj sem jih prenehala jesti, ker bi počasi rada zanosila. In se mi cilkus sploh ne uravna. Menstruacije po končanju s tabletkami sploh ne dobim že 4 mesece!

Poleg tega so mi zdaj po prenehanju tablet začeli bolj izpadati lasje, ki so že itak tanki in precej redki in me skrbi še to!! Res je, da je v družini težava z lasmi genska (oče plešast, mama redki lasje, brat postaja plešast pri 25).

Bila sem pri ginekologinji na pregledu in pravi, da je sluznica čisto tanka, maternica majhna samo 6 cm in mi dala hormonske tablete Cyclo-Progynova, da se pojavi ciklus...

Tablete ležijo v predalu in jih ne jem! Zdravnico sem vprašala, če bi bla kakšna povezava med težavami s ščitnico in spolnimi hormoni, pa samo čudno gleda...Tudi internist me je takrat grobo odpravil, češ, če je ščitnični hormon v obliki tablet, mora biti vse ok.
A jaz vidim, da ni vse ok! Ščitnični hormon sicer zdaj s tabletami je v krvi v normalnih mejah, isto bi imela spolnega, a vem, da je nekje vozel, ki je center težav...In tega bi rada odkrila...
Sploh, ker mislim zanositi...bi želela, da se temneljito preveri, kje so moje težave, da ne vpletam vanje še drugega bitja!

Naj omenim, da sem preteklo leto imela še kup težav s prebavili - gastroskopija pokazala nizko ležeči želodec, zaceljeni ulkus, hiperacidozo...zdravim se z Nexium 200, ki mi zelo pomaga...Pazim pa tudi na kvalitetno prehrano.
To je zdaj ok.

Kri je sicer dobra, vse vrednosti v mejah normale.
Urin čist.

Krvni tlak ok.

Pri porodu sem bila zahiranček, če bi se rodila dan kasneje, bi se baje v mami zastrupila. Bila sem v inkubatorju. Kasneje pa sem dobro napredovala.

Razmišljala sem, da bi kar tak samoplačniško šla k endokrinologu...

Še prej pa bi želela slišati vaše mnenje...

Najlepša vam HVAAAALAAA!

tINA
 
odgovor: hormonske motnje?!
avtor: Boris Wakounig, terapevt naravne med. datum: 13.08.2009 11:43
Spoštovana Gospa!

Endokrinski pregled je vsekakor možnost, da dobite natančnejši pogled v Vašo stanje zdravja. Vsekakor pa je treba omeniti, da je to le način diagnostike in se s tem težave ne bodo odpravile, le bolj boste morda vedeli, na čem sloni Vaš problem!

Mnenja sem, da pojdite na pregled, vsaj imate pravico do tem, da veste, kaj se dogaja v Vašem telesu.

lep pozdrav.
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.018s] Ads