Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Zobozdravstvo
vprašanje: anonimno
avtor: anonimno datum: 12.01.2016 19:58
V ustih se mi nabira peveč sline ki jo komaj rnpožiram obstalajo kaka zdravila tablete..?
 
odgovor: anonimno
avtor: mag. Nenad Mehle, dr.stom. datum: 12.01.2016 21:53
Spoštovani!rn Prvo je potrebno ugotoviti vzrok za motnjo. Lahko, da gre za subjektiven občutek, lahko je vzrok v presnovnih spremembah, hormonskem neravnovesju, plitvem ustnem dnu, v spremembah žlez slinovk, uživanju nekaterih snovi, zdravil,... Po ugotovitvi vzroka, se ta, če je možno odstrani, oz. določi zdravljenje. Obstajajo tudi zdravila katera zavirajo izločanje sline. Delujejo tudi na druge organe in njihova uporaba lahko sproži neželjene učinke.rnLep pozdrav, N.M.
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.046s] Ads