Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Ostalo
vprašanje: ZAGON MULTIPLE SKLEROZE
avtor: Mojca datum: 24.11.2001 22:00
Ob akutnem zagonu multiple skleroze sem dobila terapijo z kortisteroidi - metilprednison ????. Po končani terapiji - 3xinfuzije, se mi sedaj že tri dni pojavlja vročina, ki sicer ni visoka, od 37,5 do 38,2 °C. Ali je to normalna reakcija ali moram nazaj k zdravniku??? Se opravičujem za nerodne nazive zdravil, vendar sem imena samo slišala od sestre in zdravnice.

Hvala za odgovor!
 
odgovor: ZAGON MULTIPLE SKLEROZE
avtor: doc. dr. Boštjan Mlakar, dr. med. datum: 26.11.2001 14:50
Spoštovani,
ker nekoliko zamujam z odgovorom se je verjetno sedaj povišana temperatura že normalizirala. Ker je zaradi zmanjšane imunske obrambe po takšnem zdravljenu mogoč kak infekt bo potrebno obiskati zdravnika v kolikor je povišana temperatura še vedno prisotna.
lp
as.mag.Boštjan Mlakar,dr.med.
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.028s] Ads